pan_andriy (pan_andriy) wrote,
pan_andriy
pan_andriy

мєждусобойчік

А ви претеся на чужину
Шукати доброго добра,
Добра святого.
Волі! волі!
Братерства братнього!
Найшли.
/Т.Шевченко


За несколько утренних часов промежуточные результаты подсчета на выборах губернатора сменились с 52% в пользу Ищенко на 49,5% в пользу Тарасенко.
* * *
Вокруг крыльца администрации края люди вышли на одиночные пикеты. Пять человек с плакатами. Среди них и Максим Шинкаренко. Он стоит под палящим солнцем уже более 4 часов, с 9 утра. Он не собирается уходить и говорит, что «скорее упадет в голодный обморок, чем уйдет с площади».
* * *
Ищенко победил по всему краю, – говорит Корниенко. – Мы видели результаты голосования. Они сильно различаются в Артеме и Уссурийске. У нас уводят победу. Приморье высказало свое несогласие с федеральной власть, когда ему навязывают слабого и не популярного политика. Тарасенко все это время занимался маниловщиной. Поможем этим, поможем тем – все это блеф. Страна спускается ниже плинтуса в социально экономическом кризисе. Тарасенко украл у нас победу.
* * *
 Еще один участник собрания – математик Владимир Ткаченко: «Мы просчитали, на 50 участках было либо ни одного голоса, либо минимальное количество голосов за Ищенко и масса – за Тарасенко. С точки зрения математики, вероятность этого события – ноль. К тому же, эти 50 участков сдавали данные самыми последними. Плюс мы построили кривую Гаусса, на ней ясно видны выбросы и сильные скачки у Тарасенко. На мой взгляд, члены избиркомов совершили государственное преступление».
* * *
Мимо протестующих в здание администрации прошел депутат Единой России Сергей Кузьменко. Люди провожали его криками «Позор!».






korroziavlasti:
Говорят, что затягивают обновление информации на сайте избиркома, чтобы дождаться подзола ОМОН и сил Росгвардии с других соседких регионов.
Ожидается прибытие сил Росгвардии из Хабаровского края и Бурятии.


В. АНТОНОВИЧ
1888 р.

Щодо асоціацій, то вони є, як в українців, так і у великоросів. Вся різниця тільки в значенні товаришів. Українська асоціація (чумацтво, рибальство, чабанство) видається своєю малочисленністю і рівноправністю товаришів. В тих же асоціаціях, де треба голови або отамана (чумацтво), товариші вибирають його і слухаються остільки, оскільки йому звірились. За більшу знаємість в ділі, обметаність його і привід — нагородою буває шана й повага і ніколи не більший пайок з заробітку.
Великоруський «большак» єднається сам за всіх і сам порядкує, скільки куди треба робітників. Од роботи сам ухиляється, зіставляючи собі тільки право указчика, право проводиря й доглядчика за роботами.

Великоруси охочі слухати тільки авторитету і слухати абсолютно, безперечно. Вони проти авторитету не тільки не мають нічого незгідного, суперечного, а навпаки, ще знаходять таку підлеглість дуже потрібною, пожиточною і корисною.
Русини мають інший ідеал — це правда, правдивість, громадська рівноправність. Такий ідеал вбачається в стародавнім вічі, в козацькій раді, в Запоріжжі, де члени мали повну волю і рівноправність — всі були однакові й рівні.

Етика — річ вселюдська, тільки етика у різних народів складається неоднаково, різно. В заснові етики в усіх народів покладено невиводне шукання того, як то по правді, як не по правді, що таке правда, а що кривда.
У великоруса виступний етичний пункт сила; він поперед усього звертає увагу на те, чи факт дужий, чи не дужий.
Українець-русин вважає за етичне все те, що справедливо.
Subscribe
  • Post a new comment

    Error

    default userpic

    Your reply will be screened

    Your IP address will be recorded 

    When you submit the form an invisible reCAPTCHA check will be performed.
    You must follow the Privacy Policy and Google Terms of use.
  • 1 comment