Рудо́льф Ді́зель (нім. Rudolf Christian Karl Diesel; *18 березня 1858, Париж — †29 вересня 1913, Ла-Манш) — німецький інженер, винахідник, створив двигун внутрішнього згоряння, названий на його честь дизельний двигун. У 1897 в Ауґсбурзі Дізель побудував двигун, принцип роботи якого ґрунтується на попередньому стисненні повітря і самозапалюванні палива в циліндрі наприкінці такту стиснення.
Після деяких вдосконалень, внесених у 1898—1899 роках, двигун став надійно працювати на дешевому паливі (нафті). Його почали широко застосовувати у промисловості та на транспорті.
Німеччина: міста закриватимуть в'їзд для дизельних авто
27 лютого 2018
Великі міста в Німеччині зможуть перекрити в'їзд автомобілям із застарілими дизельними двигунами. Постанову виніс Федеральний адміністративний суд у Лейпцизі.
Згідно з рішенням суду, такі міста, як Штутгарт і Дюссельдорф, зможуть закривати в'їзд автомобілів зі старими дизельними двигунами до районів, які найбільше страждають від забруднення.
Подібна заборона може призвести до подальшого падіння попиту на дизельні автомобілі з боку споживачів у Європі.
Крім цього, заборона, яку ввели в країні із найбільшим європейським авторинком, швидше за все, вплине на зміну екологічної політики та в інших країнах континенту.
У грудні 2016 року мери Афін, Мадрида і Парижа, а також Мехіко, домовилися про те, що вони заборонять дизельні автомобілі до 2025 року.
У Німеччині різко подешевшали дизельні автомобілі
На деякі моделі автомобілів падіння вартості досягло 3500 євро.
28 березня 2018
У Німеччині затримано гендиректора концерну Audi
18 червня, 2018
Керівника автоконцерну Audi Руперта Штадлера обвинувачують у шахрайстві з даними про показники викидів шкідливих речовин від дизельних двигунів. "Дизельгейт", розпочатий у 2015 році, привів до багатомільярдних збитків концерну Volkswagen і його дочірніх компаній.
Volkswagen виплатить власникам авто $10 мільярдів в рамках «дизельного скандалу»
12:51, 10 липня 2018
Автоконцерн раніше звинуватили в США в тому, що він оснащував дизельні автомобілі програмним забезпеченням, яке занижує реальні показники викидів шкідливих речовин.
В Німеччині пропонують зробити громадський транспорт безкоштовним
Середа, 14 лютого 2018
"Ми розглядаємо варіант введення безкоштовного користування громадським транспортом для скорочення числа приватних автомобілів", - заявили три німецьких міністра верховному комісару ЄС з питань навколишнього середовища.
Ідея буде протестована найпізніше в кінці року в п'яти містах західної Німеччини, включаючи Бонн, Ессен і Мангейм.
Із першого липня жителі Естонії можуть безоплатно користуватися громадським транспортом, повідомляє World Economic Forum.
Такий експеримент започаткували в країні ще п’ять років тому, після того як 75% жителів Таллінна проголосували “за” на референдумі. Тоді в місті запровадили спеціальні “грінкарти”, які підтверджують, що людина дійсно проживає тут. Карти ж коштували 2 євро. А для приїжджих проїзд був платним.
Експеримент виявився успішним не лише для громадян, але й для міста. Представник офісу Євросоюзу в Таллінні Алан Алакюла розповідає: “З тих пір, як ми запровадили безкоштовний транспорт, ми отримали доходів вдвічі більше, ніж витратили”.
“Через те, що люди почали відмовлятися від поїздок на особистому транспорті, помітно зросла відвідуваність ресторанів, кафе і магазинів, стало менше заторів”, – говорить він.
Відтепер досвід столиці поширять й на інші міста країни. Як пише Delfi, наразі це нововведення стартувало уже в 10 округах (усього їх 15).
Естонія стала першою країною в світі з повністю безоплатним громадським транспортом. Таку ж можливість вивчають в деяких містах Франції та Німеччини.
Дешева нафта вичерпується. Доба кредитування добігає кінця. Приватні автівки знову стануть розкішшю.
Життя знову буде локальним.
Пішохідні зони замість міських магістралей і естакад. Помілілі грошові потоки перетечуть від автосервісу до кулінарії. Гроші будуть не котитися на колесах, а приходитимуть ногами.
Міський транспорт утримуватимуть власники малого бізннесу. (Десь так як туристичні центри фінансують лоукости).
Естонія - полігон нових форм економічного життя.
труба і люди
https://pan-andriy.livejournal.com/1296509.html