pan_andriy (pan_andriy) wrote,
pan_andriy
pan_andriy

#FoodUA

«Метою акції #FoodUA було продемонструвати співвітчизникам потужний експортний потенціал українського агросектору і розвіяти кілька міфів. По-перше, що наш аграрний експорт цілковито зав'язаний на країнах СНД», – зазначив Олексій Павленко в коментарі Радіо Свобода. За його словами, експорт охоплює майже усі регіони світу і в цілому – близько 190 країн.

Інший міф, який ця акція мала розвіяти, стосується того, що Україна експортує лише сировинну продукцію. «Флешмоб чудово продемонстрував, що ми постачаємо багато готової продукції, яку можна купити зокрема й у великих супермаркетах за кордоном. Вона смачна, користується популярністю та високо цінується, а отже, позначка «Made in Ukraine» – це знак гарантованої якості продукції!» – додав міністр агрополітики і продовольства.

http://www.radiosvoboda.org/content/article/27243027.html
Subscribe

  • Post a new comment

    Error

    default userpic

    Your reply will be screened

    Your IP address will be recorded 

    When you submit the form an invisible reCAPTCHA check will be performed.
    You must follow the Privacy Policy and Google Terms of use.
  • 1 comment